lördag 1 december 2007

Vi är igång!

Ligger hemma med vinterkräksjukan, men har fått rapporter från Daniel som talar om en stark första träning för Od inför 2008 års återkomst i division VI.

Den här bloggen kommer att handla om fotboll och den kommer att handla om Ods FF. Dels kommer jag att lägga ut telefonlistor, träningsscheman och annat intressant material, dels kommer det förhoppningsvis finnas skribenter som kommer att behandla små och stora händelser under året. Matchrapporter, roliga incidenter med mera.

Som första nyhet kan jag tala om att Ole Kugelman bestämt sig för att spela med Od 2008. Det innebär att vi får en målvakt med flera års erfarenhet från spel i högre divisioner.

/Martin Holmén

2 kommentarer:

Anonym sa...

Änligen, tack för denna länk

Anonym sa...

Ligger hemma och kan inte sova. gillar inte jetlag, däremot gillar jag nog att resa...
konstigt egentligen.
Blir väldigt glad när jag ser den här sidan, skulle säga att vi är på väg åt helt rätt håll!!
måste sova.. försöker skrämma bort hjärnspökena med en Bon Jovi klassiker. knappt ingen ide att sova längre!! hatar mig själv för jag inte har ryggrad nog att stänga av datorn..
väl mött Edward