torsdag 13 december 2007

Idag är det Luciadagen. Började min dag halv fem med att tre vönner kom och lussade för mig. Vakna nog aldrig riktigt tror jag. Hade tydligen vart otrevlig. Det känns inte så bra.När man gick i skolan var Lucia en stor dag. Dagarna innan spekulerades det om cem som skulle bli Lucia. Alla hade olika favoriter men som i många andra tävlingar var det oftast den blonda som vann. När väl luciatåget började så hoppades man alltid att nån skulle svimma. Det är nog första gången jag kännt riktig skadeglädje. Inget man är så stolt över kanske...

Bara för att det är Lucia idag så betyder det inte att det inte är träning i morgon. Känner mig otroligt laddad och förväntansfull inför morgondagen. Träningen är mellan 7 ch 9. Fast det är fika på shell efteråt så jag hoppas att ni har avsatt tid för det också!!

Tävlingen om Tshirten är nu avgjord!!Vinnaren är ingen mindre än Samuel Wiberg. Grattis Samuel! Förmodar att Large blir bra, annars får du skriva i kommentarerna om annat gäller!!Sov nu gott och ät riktigt inför träningen. Som Thomas H alltid säger. Mår magen bra mår kroppen bra. Tänkvärt!!

Väl mött Edward.
Ps Har gjort en Ovetenskaplig undersökning och kommit fram till att detta är en utav Sverigs snabbast växande hemsida. Känns bra.

3 kommentarer:

Samuel sa...

Man tackar Tänkte väl att en spydig kommentar skulle hjälpa :-) ska man förberedda ett tack tal?

Vad sägs om att förlorande lag ikväll får belöningar i form utav sittups???? Vi får se till att hamna i varsitt lag.

ses om ett par timmar

Anonym sa...

Bestraffning till förlorande lag kan absolut bli aktuellt. Dock tycker jag att ett gäng ryssen isf är givet..! Klassisk bestraffning á la Bula!

Ska ta upp det med coach. Sen får man försöka vara delaktig i lagindelningen och se till att inte hamna i Samuels lag... :)

Anonym sa...

jag har då ingen lust att förlora så jag tar ett eget lag. syns om e n stund...