måndag 10 december 2007

Dagens Tanke

Var på kurs idag. Helt plötsligt så var jag fyra år tillbaka i tiden, i skolbänken. Kom då på varför jag börkade jobba dagen efter studenten... Och i morgon ska jag åka till Växjö och göra fystest för Polishögskolan. Ingen bra uppladdning precis, men då slog mig tanken att jag vill ju faktiskt bli polis (tror jag). Det är ju samma sak med fotboll, det är ju inte alltid så kul att springa på en grusplan mitt i vintern, men sen när man får komma upp till Od och gubbarna är där så ångrar man inte en sekund att man var med från första början. En del saker måste man göra, för att komma dit man vill. Tror heller inte livet blir så roligt utan utmaningar. Glöm inte att Det är målet som gör resan värd.
Väl mött Edward
Ps fick en kommentar från Toher att han trodde att detta var en fotbollsblogg, hoppas du är nöjd.
God natt och sov gott.
Ps II För att få igång den här bloggen på bästa sätt så kommer jag att lotta ut en T shirt bland dem som skriver en kommentar till detta inlägg, när lottningen äger rum bestämmer jag.

6 kommentarer:

Abbe sa...

Hoppas på en Ods FF tröja då!

Anonym sa...

tänkvärt! hoppas på en t-shirt! du är b'st!

Samuel sa...

Du e grym som bloggare fortsätt så.

Hoppas du lyckas bättre på polis testen än som fotbolls spelare

Anonym sa...

*Nöjd*! :)

Anonym sa...

Stark start Edward! Tror vi får en bra blandning av lek och allvar i bloggen. Toher får helt enkelt låta bli att läsa det han inte vill läsa...

Anonym sa...

Vilken kille alltså! Vilket djup! Som ett citat ur VM-94 krönikan och Karin Boyes dikt "Visst finns det mål och mening på vår färd, men det är resan som är mödan värd"!

Grymt bloggat Edward!
/Stenen