tisdag 25 december 2007

Slutspurt

Nu är det bara ett kalas kvar! Jag gillar min familj och min släkt, men den här grejen med att man bara ska äta hela tiden tar knäcken på mig!! Är nog inget stort fan av julmat men jag älskar gratismat. Så det blir att man äter och äter tills man bara vill lägga sig ner och dö.
Julen för övrigt har vart mycket bra! För er som undrar hur jakten gick kan jag säga att den gick skit! Den enda som var glad över detta var Morsan som fick servera varm mat!
För er som inte har nåt att göra i eftermiddag så är det häng hos Martin framme i Vesene. Det kommer bli grymt tror jag, ryktena säger att Koffe har med sig Guitar Hero! Provade på detta spel hos Näsa i Söndags när det var typ uppesittarkväll!! Får passa på att tacka för en trevlig kväll!!

Väl mött Edward
Ps Skulle vilja ge ett skivtips så här i juletid. Meat Loaf Bat out of Hell 2. Fick den av min farsa när jag var en liten plutt och har nu åter börjat lyssna på den. Så illa grym skiva, tror nog alla har hört: I would do anything for love, but I won´t do that! Det är öppningspåret på detta mästerverk. Det är bara att handla eller ladda ner (Olagligt) eller vad som helst!!

Inga kommentarer: