måndag 17 december 2007

Aerobicchock!!!

Ryktena säger att det kanske blir aerobic för alla odare framöver, inget bestämt än dock. Hur som helst jag och Näsström blev bjudna på kvällsmat och en lite förhandsvisning av Aerobic av instruktören och hennes goda vän. Det var grymt svårt och såg illa sköj ut!!
Nu till själva ide´n: Vi tar inträde på passen så allmänheten får komma och titta. De får sig ett gott skratt och vi får pengar i kassan. Frågan är vilka som skrattar sist....
Väl mött Edward
Ps Det lackar mot jul och jag har inte köpt några julklappar så tips är välkomna!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Till Samuel borde du köpa en blå mössa som det står Matilla på. Hade vart kul tycker jag.

Anonym sa...

Vilket minne du har Daniel, grymt impad. Jag får ta och leta reda på den, va kanske 8 år sedan sist fast min va vit.

Jag har också lite problem med julklappar, tjejen den tokan önskar sig ett gods (hon har nog fått tag på fel grabb).

Eddi jag blev väldigt nyfiken på instruktörerna vilka är det som skulle vilja ta en fika ihop med dej och näsajävel????

Ha de

Ods FF sa...

herr samuel wiberg, vem skulle inte vilja??

Anonym sa...

Ja du Samuel.... Det är fanimig helt obegripligt, det kanske var av sympati eler moderskänslor. Eller mer troligt , 2 bögar.....

Anonym sa...

eller stavas förövrigt med två ll

Anonym sa...

Kan känna en viss avundsjuka här i kommentarerna över att jag och näsström blir bjudna på fika.Kan meddela att vi blev bjudna på middag i kväll. Det var väldigt trevligt.
Samuel, vet att Isabell är en väldigt trevlig tjej men jag är rädd för att hon är en golddigger. Du kan få köpa mitt hus till priset av ett gods, då blir hon nöjd!!!

Anonym sa...

Det va nog moders känslor att få ta hand om två så förvirrade själar.

kan det vara så att det är mammma irenee och mamma margareta som ska köra ett gympa pass med oss????

Eddi det där med ditt hus till priset av ett gods tycker inte jag e bra., jag gillar inte färgen annars va det en ruskigt god ide.

Mer förslag? det måste va en gåta för hon läser bloggen också

Ha de

Isabelle sa...

Hm... Känns som att jag behöver ta en titt på ditt hus först Edward...

Anonym sa...

Ps. Jag är en jäkel på gåtor. =) Ds.

Anonym sa...

Ja du Samuel...hur skriver man en gåta som du klarar att lösa men inte Isabelle (eller ngn annan för den delen).

Mission impossible!

Anonym sa...

Martin en gåta en nog inga problem den behöver inte vara så svår, min tjej är en 78:a och då börjar man ju bli lite mossig i huvudet.

(Det här kommer jag få fan för)

ha de

Anonym sa...

Härligt Samuel! Folk som vågar riskera husfriden för att få till en pik på lagkamrat/tränare är värd all respekt!

Anonym sa...

Tack så mycket Daniel, ja den va rätt vågad

Vi ses ikväll