torsdag 20 december 2007

Där satt den

Kom precis hem från en illa go kväll!! Först träffa jag gubbarna från USA resan och gjorde i ordning lite räkenskaper. Sen drog jag till Shell i Annelund och fikade med Turbo och näsström trevlig som bara den. När man är på bra humör så måste man bara ut och ströga och sladda lite, gick väl inte i ärlighetens namn så bra, men bilen klara sig och alla överlevde. Bra kväll med andra ord.
I morgon är det träning ska bli illa gött att träffa er gubbar igen och som vanligt hoppas jag att det blir ett gäng på Shell som fikar efter träningen. Kan meddela att Ett visst div 2 lag hade 18 gubbar idag på träningen, lovar inget men det känns som vi kommer att ta det med hästlängder.
Så Ställ upp för Od och kom och träna i morgon! Gamla som unga.
Väl mött Edward.
Ps Sov gott

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar dej all lycka i världen med tunnlandet ikväll Daniel, jag kanske släpper ngn ikväll men då står du inte upp efteråt :-)

Näsa och benji lär ju gå av målösa iallafall det kan vi vara överens om.

Tycker det är lite dålig uppsluttning på armpressen. Fast å andra sidan så är det ju eddi som behöver muskler mest för att kunna fortsätta med sin fysiska spelstil. (sena tacklingar)

Ha de

Anonym sa...

Jag var ju åtminstone med o körde lite armpress med dig Samuel, så ikväll kan la vi försöka vinna så någon annan kan få göra det, jag har sån satans träningsvärk.

Anonym sa...

Börjar bli lite hård stämning här på kommentarerna. Sancka går ju men det är på planen som gäller!! Vågar nog inte träna mer. Du (Samuel) verkar ju inte palla trycket från kungen från Vesene.
Syns ikväll!!

Anonym sa...

Var svårt att tunnla idag Samuel, men räkna med att det hör till undantagen att jag inte ens försöker.

Anonym sa...

Daniel jag gissar att min komentar skrämde dej, men du ska inte vara rädd jag kommer ta hand om dej.

Ha de