lördag 15 december 2007

Veckans intervju!!!

Personen på bilden har ingenting med detta att göra

Kommer att försöka att försöka intervjua en Od spelare i veckan här framöver.

Först ut har vi Samuel Wiberg. Jag och Samuel satte oss ner på ett mysigt fik i centrala Borås där han också bor sedan några år tillbaka.

Samuel föddes 1981 i Alboga. Idolerna de första levnadsåren var alla bönder som spelade i Ods ff, och redan då tänkte han att en dag ska jag också spela i Od.



Hej Samuel! Hur Känns det att vara först ut i veckans Intervju?

Tack det känns bra lite nervöst är inte så van vid att bli intervjuad.



Det kommer säkert gå bra. Vi hade träning igår, Vad tror du om årets säsong?

Vi var 26 spelare igår, det är riktigt riktigt bra och alla gjorde sitt bästa. Tror att vi kommer placera oss ganska långt upp i tabellen om det fortsätter så här!!



Det blev en del armhävningar för dig igår, kände mig nästan lite dum när vi spela ut er, hoppas det är lugnt?

Helt lugnt, slår man vad så har man slått vad. Lite trött blev man väl efter ett par matcher måste jag väl erkänna.. Vill inte hänga ut nån i laget men finnns väl en del att jobba på....



Ok Säg inget, vi lämnar den frågan. Regeringen har ju som förslag att höja skatten både på diesel och lätt lastbil. Hur känner du inför det?

Det är beklagligt, allt handlar väl om miljö nuförtiden, man får väl hoppas på att de som bestämmmer vet vad de gör. Man tänker ju på framtiden, hur blir det för mina barn och så vidare. Har ju ny tjej nu så man ser ju ljuset i tunneln igen det känns bra.



Ja just det, hörde detta, man får gratulera! Hur länge har detta pågått då? Vad heter den lilla pärlan då?



Har väl vart ett par månader kanske, Isabell heter hon!! Hon är världens sötaste. Känns jätte bra!! Hon får mig att känna mig som fjorton igen!!



Okej nu räcker det. Har ju kännt dig i några år nu. Du är ju gammal vän med min bror så det var väl så vi lärde känna varandra. Du har ju en lillebror som är lika gammal som mig, Markus. Ett av de minnena man har från förr är att ni slogs ganska så rejält, det gjorde jag och min Bror också därför undrar jag, Varför är det så kul att slåss??

Det är ju når primitivt över hela grejen att slå nån annan men samtidigt får man ut mycket aggresioner, var nog ganska dum som barn. Kände att det var enda sättet att hävda mig, som man säger där ord tar slut tar handling vid.



Tack så mycket Samuel kul att prata med nån som är så ärlig och öppen!! Du får sticka i väg på julbord nu så hörs vi av!!



Väl mött Edward

Ps på grund av tidsbrist så har jag inte hunnit prata med Samuel så det är ingen större sanning i detta.

2 kommentarer:

Samuel sa...

Edvard jag tror att du e världens dummaste

Man får tacka för intervjuv, väldigt givande.

Ha de

Anonym sa...

Tack det var det snällaste nån sagt till mig!! God natt