söndag 20 april 2008

0-6 mot AIF U!

Efter 0-1 i halvtid hade AIF en bra kvart då de gick ifrån till 0-5.

Stefan Sjöberg har skrivit ett utmärkt matchreferat på www.annelundsif.com, så denna gången nöjer jag mig med att hänvisa dit.

Tycker att vi gör en spelmässigt bra match. Mitt på plan är det en ganska jämn match. Det som är den stora skillnaden i matchen är givetvis de spetskvalitéer som AIF har framåt, i form av Eddan, Braulio och Turbo.

Nej Samuel, vi förlorar inte matchen för att vi har tränat för lite kondition och styrka. Däremot kan det gissningsvis påverka att AIF har hunnit med sisådär 70 träningspass på försäsongen, medan vi gjort 30.

Plus i denna matchen till Samuel som i vanlig ordning vann nästan allt felvänd. (Detta trots endast 16 träningar, varav 1 kondition och 0 styrka)

4 kommentarer:

Isabelle sa...

Hm, jag var ute och sprang med Samuel i går. Jag förstår att han vill träna kondition... ;-)

Anonym sa...

Ledsen

va väldigt besviken med att förlora mot Annelund jag va riktigt taggad men tyvär. De vann helt rättvist men tycker att det blev alldeles förstora siffror.

vårat kondition fenomen Noffe försvann tidigt i matchen vilket jag tror vi tappa mycket på, hade varit väldigt skönt att haft han i andra.

De va nog dumt att berätta för Isabelle om bloggen, de kommer ju bara skit därifrån :-)

Jag börjar bli nervös inför både premiären på torsdag och göteborgs varvet 17 maj. Det känns som om 21 km e 16 för många. Nu börjar hård satsningen.

Ladda ordentligt nu inför matchen på torsdag och ta med föräldrar och vänner så att vi får en riktigt go publik.

Ha de Samuel

Anonym sa...

Får väl erkänna att Isabelle studsa fram lite lättare än mej.

Martin sa...

Det är bara du som tycker det är dumt Samuel. Alla andra tycker det är väldigt bra kommentarer... :-)

Vad gäller torsdag kan jag bara hålla med! Vi hoppas på stort blått stöd!