torsdag 24 januari 2008

Rättelse

Kan redan efter ett par dagar se att min spådom inte gick i uppfyllelse. Ska inte försöka göra detta igen. Det är ganska roligt att sia om vad som händer i framtiden, i morgon t.ex så tror jag att det blir en ganska vanlig dag på jobbet. Kommer nog snacka med lite folk och gallra lite skog. Kommer nog att beklaga mig över det dåliga vädret. Senare på kvällen byts disträ mot glädje för då är det ju som bekant träning med Sveriges hårdsatsande Div 6 lag. Detta ser jag framemot måste jag säga.
Väl Mött Edward

PS Samuel, du bor på fel plats och du är ganska fel i allmänhet också

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack eddi det va bland det snallaste du sagt till mej.

Sugen på armhävningar ikväll????

Anonym sa...

Jag är med o kör lite armhjävningar om jag e välkommen Samuel. Förresten Grattis igen Martin.

Anonym sa...

Visst är han på fel plats... Kan inte annat än instämma. Detta resulterar i att jag kommer nöta ett djupt spår runt Annelunds elljusspår... Hmmm

Anonym sa...

Jag är illa sugen. Men Samuel om du ibte vill göra mnassa armhävningar ikväll så kan du väl springa med Isabelle???
Synes

Anonym sa...

såg dej aldrig köra ngr armhävningar igår tobbe. Eddi har du gjort dina sista eller fuskar du?

Lycka till på företags cupen allihopa jag håller nog lite extra på Holmens måleri.

ha de

Anonym sa...

haha, inte jag kommer inte ihåg att jag gjorde nga heller Samuel, men det beror nog på att vi spelade non-stop.;P TAckar Samuel, det ska bli extra kul i år när de e så många tjejer som ska va med.. ! Ha det så ses vi.-. o lycka till du med.