onsdag 16 januari 2008

Intervju

Personen på bilden har definitivt inget med Jonny att göra
Det är inte så tätt mellan intervjuerna här men nu kommer i alla fall en till.

Dagens offer är ingen mindre än Od profilen Jonny Esping. Jonny föddes 1984 av sin mamma. Han såg ljuset på bb men insåg snabbt att Od var ett bättre alternativ. Sedan ett tag tillbaka har han hittat hem igen och bor nu Tillsammans med Sambo (Fia) och en hund i ett vackert hus.

Kul att du ville ställa upp på en intervju.


Klart man ställer Upp, klubben är ju mitt andra hem och ett andrum i dagens vankande fram och tillbaka.


Fint svar för att inte va äldre! Vi får väl börja lite med fotbollsfrågor, så alla blir nöjda. Om du väljer tre punkter som du kommer komma ihåg extra mycket i år vad blir det??

Kommer komma ihåg uppflytten till 5:an, Nisses utbrott på domaren i Målsryd och självklart alla sumpiga kaffekoppar i klubbstugan.


Stora ord Av en långsmal kille! Nu känner jag mig klar med fotbollsfrågorna och kastar mig in på de lite viktigare. Om du skulle dejta nån i Od vem skulle det då vara?


Skulle nog välja Per Inge. Skönare lirare får man leta efter, helt klart en viktig kugge i Ods Framgång.


Interesant, själv skulle jag nog välja Hallkvist, känns som ett säkert kort för mys.. Du jobbar ju som undertecknad i skogen, Vad skulle du vilja hälsa alla industrikillar som går och vankar i en betongklump??


Stanna där ni är, ni skulle inte klara en dag i mina skor!!!


Så så så så så så så... Du har ju stort sett spelat fotboll hela ditt liv, därför känns nästa fråga självklar. Vilka vinner Elitserien i år??


Tror på Frölunda, ser starka ut men framför allt har de ett bra brand, jag menar indianer på skridskor känns ju solklart.


Kanske inte ser den kopplingen men okej. Får tacka för aatt du tog dig tid att svara ärligt och hjärtligt på dessa frågor.


Tack själv!! Vill passa på att önska alla odare en bra kväll!!! Och så syns vi på Fredag..


Väl mött Edward


Ps Pga av att jag inte kom ihåg allt som Jonny sa till mig i telefonen så behöver ni inte ta detta på för stort allvar.

Inga kommentarer: