tisdag 8 januari 2008

Ett så kallat practical joke

God Afton!
Började dagen med att utsätta en polare med ett illa sköjigt skämt, hennes bil blev stulen under nyår så hon lånar min. Så i morses tog jag och flytta bilen så hon trodde den var snodd också. Ett skojigt skämt som uppskattades av de flesta...
Klockan är nu 22:22 det betyder att man får önska sig nåt, vet inte vad jag önskar mig men man ska ju inte säga nåt ändå för då gäller det inte.
Fick höra på omvägar att en viss Säven spelare var imponerad av Ods spel i söndags. Alltid kul med uppmuntran, särskilt från ett annat lag.
Väl Mött Edward
Ps För er som bryr sig om världshändelser så ska Keith Urban bli farsa. För er som inte vet vem det är kan jag inte göra annat än att beklaga!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Humor!

Men vem f-n är Keith Urban?

Anonym sa...

VA faan.. trodde alla visste vem keith är.!

Anonym sa...

Damen som är gravid kände jag till iaf!