tisdag 22 januari 2008

Äntligen

Äntligen lite kyla!! Vet inte hur länge det varit dåligt väder, men nu känner jag att det vänder. Spillode ut Yoghurt i min maskin idag och det sägs ju att man kan spå i fenorna på en aborre, istället för det så spår jag i Yoghurt i min hytt... Och i den här sörjan såg jag att det kommer vara kallt ett tag framöver. Snö kommer också så småningom. Om detta inte stämmer så lovar jag att jag inte ska spå nåt mer. Kommer även att låna ut mitt regnställ om det är nån köänner sig lurad och klär sig fel pga av detta...
I kväll är det handboll och det kan vara värt en titt. Tror på en jämn och tät match men blågult vinner med några bollar (Detta har jag inte sett i yoghurten utan chansar bara om detta).
Väl Mött Edward
Ps nån som vill äta pizza innan matchen i Ljung? Hör av er till mig!! 0706119233

1 kommentar:

Anonym sa...

Det har nu regnat 2 dygn i sträck i blekinge. tack för den väderprognosen

Ha de