söndag 13 januari 2008

Historia

Idag kära läsare skapas historia. Historia är sådant som koms ihåg även i framtiden. Stora historiska ögonlick är tex när en kung dör, Od vinner serie C, andra världskriget börjar, andra världskriget slutar tack och lov... Idag skrivs en annan salgs historia som förmodligen inte kommer ge lika stora ringar i det timglas vi kallar liv... dagens inlägg skrivs idag på en Mac i stälet för PC..
Väl mött Edward
Ps Pga av att min farsa har fått nys om bloggen så kommer jag inte klaga över att det är Söndag och att det är jobb i morgon. Men oss andra emellan så är det ingen höjdare...
PsII Provade idag utpressning på farsan att jag skulle börja snicka igen om han inte vill köpa en Hd ihop med mig. Så till Näsström och Esping som jag brukar prata med på dagarna: Tack för denna tid....

Inga kommentarer: