lördag 17 maj 2008

Söndagsbortamatch i Sandhult för B-laget!

Denna gång har vi kallat tretton spelare som vi samtliga skulle vilja spela från start. Då det inte är möjligt kör vi ett rotationssystem som innebär att alla får spela mer än en timme, men ingen får troligen spela 90 minuter (förutom den finske målvaktsfantomen förstås).

Vi har fem backar som i utgångsläget delar på fyra försvarsplatser och sju mittfältare och anfallare som delar på de sex offensiva positionerna.

Tarkki
Jocke, Waller, Tobbe, Edward, David
Thomas, Esping, Jonatan, Viitala, Larsson, Noffe, Robin

Samling 1530 vid Klubbstugan. 1600 i Sandhult. 1700 startar matchen. Meddela lagledningen om ni åker direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har glömt att skryta om att jag kom i mål på göteborgs varvet, 35 minuter långsammare än senast jag sprang men ändå. jag kom på plats 22000 någonting.
Så ont som jag har i kroppen idag va det länge sedan jag hade.

Ha de