fredag 28 mars 2008

Månadstävlingen i mars!

Rikard leder med en poäng över Noffe inför den sista spännande tävlingen i mars på måndag.

Jag är lite osäker på om jag fått rätt personer med påde två sista träningarna, så ni kan väl dubbelkolla om jag gjort rätt. Vem kom fyra på torsdagens månadstävling?

Torsdag 20/3 - Snabbtänkt frågesport
1. Thomas Hallqvist
2. Rikard Slapak och Jonatan Johansson
4. ?

Onsdag 26/3 - Snöbollsduell
1. Joakim Levinsson
3. Benjamin Johansson och Per-Inge Svensson

Totalställningen
Rikard Slapak 46
Christoffer Carlsson 45
Thomas Hallqvist 41
Jonny Esping 39
Benjamin Johansson 38
David Johansson 37
Hjalmar Odqvist 36
Urban Palmén 36

http://www.tipsotrix.se/Od/träningsnärvaro.xls

1 kommentar:

Anonym sa...

Tipsotrix är väl inte uppdaterad med de två senaste träningarna? Jag får iaf inte upp de i filen när jag öppnar den...