måndag 31 mars 2008

Hur många junisar klarar du?

När man inte är med och tränar själv, utan istället står bredvid och tittar på får man chansen att reflektera kring händelserna på den just nu inte så gröna skådeplatsen. Elva mot elva i spel var det ju ganska jämnt mellan dagens träningsgäng i vårt kära Ods FF och AIFs dito juniorgäng. 2-1 i segrar på Arsenal och samma siffror i det avslutande 15 minuters spelet efter att Olle visat sina träningsadepter var skåpet ska stå.

Nu var det ju fotboll det handlade om den här gången, men dagens träning fick mig osökt att fundera på hur det hade gått om det istället varit kampsport som utövades på grusplanen denna kväll. Junisarna är ju så små, så små. Hjalle hade väl antagligen tagit hand om hela gänget och förmodligen några till alldeles själv?

Passande nog har jag en länk som ger svar på frågan. Hur många av Lars/Einar/Olles gubbar skulle just du klara av? Följ länken och skriv svaret under kommentarer...

http://www.justsayhi.com/bb/fight5

/dahol

5 kommentarer:

Anonym sa...

Själv fixar jag 18 stycken, men så är jag ju både snäll och klen.

Anonym sa...

18 här med...

Anonym sa...

Det blev 22 st Einar/Lars/Olle-kids för min del!

Anonym sa...

21 Plockade jag.;P

Anonym sa...

fan jag hamnade på 32, hade ganska lätt för att lämna de moraliska aspekterna åt sidan.
jonny