lördag 9 februari 2008

* Träningsnärvaron uppdaterad!

Nu finns träningsstatistik fram till och med 8/2.

Toppen i träningsligan ser ut som följer:

8 träningar
Andreas Näsström
Christoffer Carlsson
Edward Marinder

7 träningar
Joakim Levinsson
Johan Mellåker
Johnny Larsson
Urban Palmén


Månadstävlingens topp:
15 Andreas Näsström
12 Edward Marinder
11 Benjamin Johansson
11 Christoffer Carlsson
10 Johnny Larsson
9 Joakim Levinsson
9 Johan Mellåker
9 Urban Palmén

http://www.tipsotrix.se/od/träningsnärvaro.xls

8 kommentarer:

Anonym sa...

Årets hittills roligaste träning idag! Nu hoppas vi växthuseffekten håller i sig så vi får fler härliag vårdagar på gruset. Femton pers idag, kan väl bli någon till nästa gång?

Anonym sa...

Instämmer! mera växthuseffekt! Snart är det väl sommar som grädde på moset.

Anonym sa...

Hej igen! tycker också att någon mer målvakt kunde dyka upp snart, tarrki kämpar på som den envetne finne han är, dessvärre hade vi 3 målisar när vi drog igång. Kom igen nu gubbar! Alla älskar väl grus?

Anonym sa...

Hej hej! Martin..... tror bestämt att jag minst når upp till en 2:a plats i träningsligan. Annars har ni ta mig fan hemliga träningar som jag inte vet om! :)

Anonym sa...

Fan vad jag dominerar på denna sida! (hugger ni inte på den feta masken skiter jag snart i detta)

Anonym sa...

Ett sista desperat hetsryck!
SAMUEL ÄR EN BAJSKORV!!!!!!!

Anonym sa...

Den hemliga träningen är årsmötet/spelarmötet som jag räknar som en träning i statistiken.

Anonym sa...

Tack coach, äntligen lite klarhet.
/jonny