måndag 25 februari 2008

Noffe i träningstopp!

Noffe leder träningsligan och Näsström leder februari månads tävling. Tisdag, torsdag och fredag återstår vad gäller deltävlingar för februari. Noffe jagar närmast!

Träningstoppen

14 Christoffer Carlsson
13 Andreas Näsström
13 Edward Marinder
13 Urban Palmén
12 Thomas Hallqvist
11 Benjamin Johansson

Månadstävlingen

30 Andreas Näsström
28 Christoffer Carlsson
25 Benjamin Johansson
23 Edward Marinder
18 Martin Davidsson
17 Tobias Johansson

http://www.tipsotrix.se/od/träningsnärvaro.xls

Kolla gärna dokumentet och säg till om ni tycker ni ska ha en tvåpoängare för egenträning fredag-lördag. (2008-02-22 i excel-arket)

3 kommentarer:

Anonym sa...

12-12 i giganternas kamp (Samuel vs dahol) i februari. Nu gäller det att toppa formen och sätta in segerrycket sista tre träningarna!

Anonym sa...

jag kan tyvär inte träna varken tis eller tors tycker det är lite långt satt pendla till annelund från ronneby. Du har ett gyllene tillfälle att slå mej i februari.

Martin skulle jag kunna få ett kryss i tränings närvaron om jag kör ett eget pass på torsdag. jag kan köra step up på min säng i ronneby?????

Ha de Samuel

Anonym sa...

Du får ta en fullpoängare i månadstävlingen på fredag Samuel! Och hålla tummarna för att dahol missar i kvällens tävling...

/coach