torsdag 9 oktober 2008

Vadslagning!

I början av året gjordes ett par vad som vi nu har fått ett utfall på.

Thomas slog vad med Näsström vem som skulle göra mest poäng i B-laget. Segrare: Thomas.
Martin slog vad med Samuel vem som skulle spela fram till flest av den andres mål. Segrare: Martin.

Eftersom Samuel inte godtog Martins förslag på ett vinterbad i Sandsken för den förlorande i vadet och eftersom Thomas och Näsström missat att komma överens om vad vadet gällde kommer vi att ha en omröstning på bloggen. Nedan följer tre alternativ. Rösta med en kommentar. Anonyma röster räknas inte!

1. Ballongdansen på pubkvällen den 18/10.
2. Tandemcyklande på nästa års heldagsträning. Martin åker med Samuel och Thomas med Näsström och behöver alltså inte trampa.
3. Träning med kläder utvalda av Thomas och Martin under en av träningarna med LGF 2009 (vi hoppas ju på ett lika gott samarbete 2009!).

10 kommentarer:

Anonym sa...

Alternativ två var roligt, men storebror behöver trampa om han ska orka springa tillräckligt för att göra mål i femman.

Näsa kan gott cykla tandem med Thomas som fripassagerare iaf, det röstar jag på!

Samuel kan cykla tandem med SJ eller träna en inomhusträning i någon kul dräkt. Gärna Turbos gamla rosa slalomdräkt.

Där har ni min röst.

Anonym sa...

nr:3 helt klart.. för den skulle jag hata mest att göra själv ;)

pingen sa...

håller med mellis nr 3 låter fint:)

mvh pingen

DK LEVIN sa...

nummer tre tycker jag med. men tvån låter jävligt rolig också=)

mvh levin

Anonym sa...

Jag tycker nog trean låter bra, för jag håller med Daniel där om att Martin som älskar att cykla så kan gött få göra det..;P

Anonym sa...

Jag tycker nr 2 låter riktigt rolig .men för att det ska bli av när alla är på ett gott humör och med lite liv vid sidan om så säger jag nummer 3 .

Anonym sa...

Samuel har aldrig vågat cykla med mig. Så han skulle nog behöva träna på det. =)

Anonym sa...

Ja, inte 1:an för guds skull. I så fall får ni skaffa inspelad musik. Jag vill inte sitta där bakom och spela...

Anonym sa...

Fan är det ingen som tycker ballongdansen är rolig?! Oj oj oj vilken hit det skulle bli. Nr 3 låter förvisso också kul, skillnaden är att ungefär 80 pers fler skulle se ballongdansen

Anonym sa...

tycker nr.3 låter som ett vinnande alternativ.